She is ADILA ...

Thursday, November 3, 2011

Tamat dengan Jayanya =)

Assalamualaikum ^_^
berdebar ! tu reaksi pertama bila semua orang duk citer sal result. tetiba ai rasa cam xnak cek jer gabra giler weh ! tambah tambah plak kawan kawan semua dapat DL . aku ? aihhh nervous giler tahap nak terjun longkang. dah larh dengan demam yg melanda bagai tsunami nih. makkkkkkkkkkk seyes serabut weh .

system bukak kol 9 pagi. aku ngadap depan laptop sejak dari kul 7 lagi. berdebar tapi tak tahan nak tengok. kul 9.05 pagi terview larh semuanya di depan skrin laptop usang nih . Nah ! DL jugak ... 3.90 . Alhamdulillah . buat pertama dan sekian kalinya =)

maka tamatlah sudah diploma aku. dengan jayanya last sem aku rangkul DL ! syukur sangat at least berbaloi. thanks kepada yg doakan kejayaan aku (family, sahabat handai, Mr B) . tanpa korunk sapalah diri aku hari ini. tak lupa jugak jasa baik pensyarah pensyarah aku ! jasamu di kenang senantiasa.


I Love U aLL !