She is ADILA ...

Thursday, July 21, 2011

She's will be a Selangorian !

Assalamualaikum ...
Oke , lama giler tak hadpet belog. Agak bz larh (:
Bercuti sakan dengan my Mr B. Mr B yang suka paksa saya jejalan dengan dia ... hurmmmm , oke sebab awak kiut, sy sudi jejalan dengan awak hehehehehe

Sedang sedang bercuti mid sem nie, my sista dah dapat result posting. Arghhhhhh .. benci nyer. She's will be posting on 8th August nieh ... kat Selangor ): Actually sedey giler sebab xley nak puasa sama dengan dye. Raya taon nie tanpa my sista! Sapa nak make up kan saya nanti? Sapa nak habiskan semua tart nenas yang mak buat? Sapa nak suh sy jadi kameraman nanti? Sedih ...

Oke, saya dah  btaw mak saya yang saya nak sambung degree kat UiTM Shah Alam hahahahaha .. boleh stay dengan my sista. Mr B cakap xley xley , KB only! Mr B niehhhh .... spoilt larhhh~ Actually mak pom xkasi saya g Shah Alam, katanyer jauh. Mr B cakap sape nak teman dia jejalan lagi kalau saya duk jauh. Abah cakap kalau semua duk jauh, sape nak bawak kereta nanti law abah keja. Adoyaiii ...

Oke oke, duk KB jer larh. Tak per tak per, nanti setiap kali saya cuti saya nak g jejalan kat umah sista! with Mr B (^__________^) Mr B cakap oke, nanti tiap tiap bulan kite g jejalan kat umah sista, tapi yang penting saya kena duk KB. Mr B saya tidap sporting huhhh !

nota kecik: Mr B risau saya buat skandal yer hahahahaha ..

No comments: