She is ADILA ...

Thursday, July 21, 2011

My Mr B

.malu.malu...

Oke . cun hadpet! all about him lalalalalalalalalala ... *cam lagu Auburn kan kan~

Dia --->
.sangat simple orangnya. .mengenalinya sudah lama. .pandai buat jokes. .sangat rajin bekerja. .cermat, katanya nak simpan duet bebanyak nak masuk mintak saya. .romantik. .hatinya mudah tersentuh. .suka merajuk dengan saya bila saya sengaja buat muka bodoh. .sukakan budak budak especially yaya demok. .kecik kiut miut tuannya. .opssss dye tak tinggi mana tuannya. .baru berusia 22 tahun. .aktiviti wajib tiap tiap malam adalah menelefon kekasih hati. .sejuk mata memandang. .tak banyak kerenah. .kawannya ramai, tapi cintanya satu. .suka main bola sampai saya suruh dia makan bola tuh atau bawak balik tiang gol kat saya. .hari hari tanya saya soalan sama "awak sayang B tak?". .cukup hormat orang tua. .bertanggungjawab. .ikhlas. .ramai kawan dan suka carik kawan baru. .bukan seorang yang bermuka muka. .seorang yg selalu straight to the point. .sorry my Mr B tak pandai drive macam guys laen but akan amik lesen kereta sebab kesian tengok awek dye asyik asyik kena drive. .sangat setia. .jujur, itu yang pasti.

Nota kecik: Opppssss ... dia GulaHati saya ~

No comments: