She is ADILA ...

Sunday, February 24, 2013

Last Semester Break

Februari dah nak berlalu pergi, aku baru berkesempatan nak update belog.

Sorry, awal tahun berjanji bagai nak selalu follow up disini. Nampaknya tidak menjadi. Maafkan saya (versi Miss Wan). Banyak benda dah di storymory kan disini. Al maklumlah, tiada sebijik artikel pom terpempan disini. Uishhhh pemalas...

Begini ceritanya.
Dah berbulan madu lama sangat time time semester break, tambah tambah bila duet semakin hari semakin menciput, aku mula menyibukkan diri, nak bekerja la al kononnya.... Farah, kezen aka bff aku dah terbang ke keyL, stay dengan aunty kat sana. Diorang ade bukak bisnes sikit sikit, so Farah nih keje kat sana la. Memula nak pegi keyL dengan Farah, last minit tukar plan! Haha . Aku suh Farah g try dulu seminggu dua, then bila keadaan dah oke, aku nak fly lah plak ke sana. Alahai tak menyempat dua minggu, si Farah dah fly back. Apekes?!

Dia bercerita bagai pung pang pung pang .... Last last aku batalkan niat nak fly! Fullstop duk umah, tadah tangan mintak duet ngn along dan abah . Haha bertuah badan :D

Tibanye CNY. Ni part yang best nak bercerita ni. Kak ma, dia offer aku jadi photographer wedding kawan dia. Dekat jer lah, area Machang jugak. Aku memula tak ready, oittt ingat mudah kea nak shot brides. Tawaran demi tawaran di buka. Kak ma offer kat member dia RM250 untuk 100 keping 4R. Countim bagai, okey RM380 utk 200 keping 4R, 6 keping 8R dan 1 full album. Murah gila babasss.... Tak per lah lagipun bukannya profesional mane. Aku shot utk akad nikah, sanding dan jugak bertandang. 2 hari gua ngn Farah penat! Hasilnya bersih dapat kat aku dalam RM150, alhamdulillah. Rezeki Allah.

Lepas jer CNY, aku terbang ke Pahang. Jumpa atuk nenek sat :) with abah, mak dan adik !

Now, aku sedang bershopping sakan di Munduk with kak Ma, Farah, MrB, adik dan yakak. Happening gilosss. Duet plak bagai air keluar syurhhhhhhhh.....

Apepun, Sabtu nih aku kena balik study kat KB semula. Utk semester 5, last sem sebelum praktikal. Insyaallah, hujung tahun ini aku akan menghabiskan degree aku. Doakan aku yer.

-xoxo :D-

No comments: