She is ADILA ...

Thursday, February 28, 2013

Kehidupan lebih bermakna dgn FAMILY

Petang petang sambil layan Kerana Sarah, merajinkan jari jari (exercise la konon nyer) menaip entry baru. Teruja nak bercerita tentang family. Family segalanya bagi saya.

Alhamdulillah syukur punyai family yg cukup bahagia. Dan cukup besar hehehe. Seronok ada keluarga bahagia. Walaupun along jauh di Sg Buloh, saya tak pernah rasa kurang. Sebab adanya sepupu sepupu yang comel comel dan lucu lucu semuanya. Family saya memang sangat talkative.

Macam tadi, kami anak beranak berkumpul nak tengok LTDL 2013. Kebetulan laluan Ltdl tu depan umah atok saya. Apalagi, kami nerkumpul sakan beramai ramai tengok. Lucu, macam macam ragam dibuatnya. Tambah seronok lagi bila MrB masuk kepala dengan family saya. Bertambahlah seronokku.

Oklah saya out dulu.

-xoxo :D-

No comments: