She is ADILA ...

Thursday, December 27, 2012

Kawan ketawa mudah di cari

Salam.
Selamat petang.
Semua sihat?

Sy sihat sentiasa! dan semakin hari semakin bam bam. opsss mak sy panggil sy ikan buntal! ohh sampai hati mak. Dalam kepala berfikir bile yer aku nak bila fellina or SDII setin? MrB cakap buang duit, buang masa. ohhh lagi jahat....
Dalam suka suka pasti ada duka yang aku tempuhi. Hidup berkawan memang indah bila kita bertemu dgn orang yang betul betul bole jadi kawan kita. Tapi tak pernah indah bila kita tak sekepala dengan kenalan kita.
Kawan, kenalan & sahabat ..........
Semua membawa maksud yang sama, tapi pengertiannya lain lain bukan. Dan saya tiada kawan dan sahabat baik buat masa ini. Semuanya sekadar kenalan biasa! Kenapa saya susah nak berkawan? entahlah tak secocok kali. Emmmm ntahlah. Hanya saya jer tahu kenapa saya susah nak berkawan. Kawan ni time kita senang baiklah, tapi time susah hampehhh. Sedih sangat hati bila mengenangkan tentang persahabatan.
Opsss tamau sedih sedih! Saya nak happy happy saja oke bole :)

-xoxo :D-

No comments: