She is ADILA ...

Wednesday, December 14, 2011

Lebih yakin dengan Pantene

Anda rasa rambut anda tidak bermaya ?
Anda sering mengalami keguguran rambut ?
Atau anda rasa rambut anda sukar di jaga ?

Saya ada PENYELESAIANNYA !

Saya juga pemilik rambut kusam. Saya juga mempunyai rambut yg kurang bermaya, malap, sering gugur serta sukar diuruskan dengan rapi. Sering bertukar syampu menyebabkan saya sering mengalami kerosakan pada rambut. Bertambah teruk bila saya menggunakan sejenis syampu tidak dinamakan , rambut saya kerap gugur. Keguguran melampau sehingga setiap kali saya mandi, rambut saya gugur dengan kuantiti yg banyak sekali. Kemudian saya mencuba Pantene dalam botol RM4.90.

Pertama kali menggunakannya saya terasa rambut saya kian lembut, bersinar dan tidak lagi luruh. So, sehingga habis satu botol kecil itu, saya makin yakin dengan Pantene. Kini saya terus menggunakan Pantene syampoo bersama conditioner beserta leave on nyer. Hasilnya memang menarik !

Pantene memang menyerlahkan kejelitaanku ~ weeeeeeeeeeeeeeee

Terima kasih Pantene !

No comments: