She is ADILA ...

Tuesday, October 25, 2011

Dik , awak tu x reti buat keje ke?

Menyampah aku!
paling susah bila customer jenis tak paham paham bahasa melayu nih. bukan nak mengata eh, tapi majoriti yg cukup bermulut laser ni adalah dari golongan perempuan. oke kaum sejenis aku jugak kan! redha jer (mood xley blaaa bhaiii)

customer nih macam macam ragam. cukup bermacam macam! kadang kadang aku terasa jugak dengan customer mulut longkang nih. tapi dalam hati cakap Saborrr jer larr! bila berdepan dengan situasi agak genting. dimana Uncle Sam pegi jalan jalan then tinggal aku sorang kat kedai then datang customer mulut macam longkang ohhhhh memang panas hati. Uncle suka sangat g jalan jalan. aku setakat rekomen jam kat orang, buat sales oke larh bhaiii. Nak repair? ohhhh ai bukan mekanik jam deh. aku tampar jugak customer yg memperlekeh lekehkan aku.

ada ker sesedap mulut dye jer cakap gini
C: DAH AWAK TU TAK RETI KER NAK BUAT BENDA SIMPLE CENGGINI ?!!!!! 

aiii melampau bercakap! oke aku mengaku memang aku ade buat experimen cket nak bukak bukak jam nih. tapi masalahnya yg aku buat tu amik sample jam yg dah ROSAK. boleh laaa bhaiii. sumpah! mane bole buat kat jam baru. rosak nanti, sapa nak jawab! customer tak paham. memang aku dah 3 minggu keje kat situ, tapi without any experience mane boleh aku repair jam tuh. shit larh dengan orang yg payah paham nih. jam nih cara bukak bateri dia berbeza beza ikut atas model/brand. sesetengah jam yg xpernah bukak, badan belakang dia ketat beb! kang terCALAR jam orang nahas aku kena.

tapi macam aku cakap CUSTOMER TETAP TAK PAHAM.

Nota kecik: aku merayu rayu nak mohon kerja lain. hahahahaha... tolonglah, kat situ memerlukan mekanik, bukan CUSTOMER SERVICE YG CUN macam aku nih. (motif BOLD)

No comments: