She is ADILA ...

Saturday, November 20, 2010

Coretan Seorang Student U

Info kpd semua pembaca sekalian, sy adalah mahasiswi UITM Cawangan Machang ....
Hihihihihi ...
Next year aku jadi pelajar tahun akhir Diploma Pengurusan Bank....(dip baru) ... insyaAllah next 2 year (2012) akan bersambung plak sesi degree (masih dlm perbincangan utk amik deg ape)~
Selama 2 tahun aku belajar disitu aku still lagi dapat kemudahan kOlej kediaman ...Bersama 2 org roomates Emy n Sue...kami berlabuh tirai di Kolej Kediaman Dato'Onn 1 bilik 109....Actually this is my 1st sem aku stay ngan Emy n Sue....3 sem sebelumnyer aku stay dgn Nard .... Sem ke 4 terasa nk tukar roomates secara besar-besaran laaa plak hihihi ...
Inilah kehidupan aku...geng kami kuat makan lalala~
ader jer perancangan utk ke foodcourt setiap hari..Budget x pernah cukup...sehingga kadang2 meminjam sesama sendiri hihihi ....
Apapun semoga kami bertiga sentiasa bersama melayari liku-liku kehidupan sebagai seorang student. Janji kami nak sambung degree sama2 ...bia dapat tempat yg sama..
Inilah kehidupan plg bermakna lam hidup aku ....




Bercanda di kedai sehari sebelum tamatnyer paper final

Keje kami makan jer!

Sempat posing sebelum ke dewan

Lam library pom sempat candid!

Pembukaan sem baru dgn roomates yg baru~

No comments: