She is ADILA ...

Saturday, November 20, 2010

Kemesraan Kami Bersama .....

Biasanye ore Qelate nie lebey mesra dgn family sebelah ibu, tapi cerita aku nie laen cket. Kami, adik beradik (aLom, aku a.k.a ala, akak, adik) lebey mesra dgn geng sebelah abah kami ...
Kampung abah kami dekat jer dgn umah kami, 1 daerah, lebey kurang 7 minit jer ... then sampai laaa...
Ramai taw puak2 kami di sebelah abah. Almaklumlaaaaa.....abah ada 8 beradik (7 lelaki, 1 perempuan) ... ramainyer ........
Average anak2 sedara abah aku 5 org maximum bagi 1 family ... sepupu-sepupu aku majoritinyer di kelilingi flowers gurl belaka .... hehehe .... 1 family cuma ada minimum 1 org lelaki, maximum 3 org ....
semua sepupu2 aku berjumlah 1+5+5+4+7(laen2 ibu)+4+4+3+1 = 34 org ....
Aku ada seorang anak sepupu .... sorang jer baru sbb yg laen2 .... masih bujang hehehe .... same like me!
Kitorang suka sgt candid gambar .... (macam cun saje)...amat mesra sekali ....
Tiada kejanggalan bila kami bertemu ... ye laaa sbb kami memang mesra, sprti adik beradik plak ...
Nti ada masa aku akan upload gambar2 sepupu aku nieyhhh daaaaaaaaa~


Kami dlm HIJAU

Ramainyer kami

Dgn sepupuku

Nie sepupu plg rapat...especially farah yg bju kaler biru tu

EG n pero ...

No comments: