She is ADILA ...

Friday, January 13, 2012

Update Update Update !

Saya salah seorang pengguna Miracle Tab Soap !

Testimoni saya :
Saya sebenarnya tiada masalah pada wajah saya. Muka saya jarang jarang saja ditumbuhi jerawat. Alhamdulillah kan. Bersyukur sangat. Tapi saya selalu amalkan set krim pencerah. Setiap kali make up, saya sering tampal krim. Nampak bersinar dan berkilat sangat. Bila krim tu dah cair mulalah bertompok tompok. Nampak tak rata. Then saya cuba cuba pakai Miracle Tab. Sebenarnya saya teruja tengok testimoni yg sedia ada. Saya order lah seketul sabun Miracle Tab. Sabun sahaja. 2 3 hari selepas guna muka pedih pedih. Then after that terus lembut, gebu sangat! heeeeeeeeeeeeee like like like. Dan paling teruja set krim pencerah tu langsung saya buang. No more krim krim. Bebas terasa kulit muka. Saya just pakai toner dan sapu bedak sekadar alas. Itu sahaja. Nampak makin yakin tanpa krim tebal di muka. Muka saya? Tak nampak bersinar dan berkilat dah. Tapi nampak smooth dan licin serta cerah gebu gituwwwwwwwwwwwwww =)
Thanks kepada Irine Nadia Marcellowwww kerana mengupdate entry Miracle Tab ini. Tanpa anda, saya tak pernah tahu dan sedar akan kewujudan Miracle Tab.

p/s: Tak rugi mencuba. Kebersanannya menyakinkan anda. Muka dah oke. Badan plak =) tengah berdiet utk kembali ke badan ideal zaman muda mudi dulu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: